Telefonla Acil Çağrı Başlatma Sistemi, hastanede veya görev yapmakta olduğunuz kurumda herhangi bir dahili numaradan, belirlenmiş olan dahili numaraların aranmasıyla beyaz kod, mavi kod ve pembe kod çağrısı başlatılan bir sistemdir. Çağrılar ilgili personele pager mesajı olarak iletilir ve kayıt altına alınır. Sistemde çağrı başlatılabilecek tüm birimler ve odalar kayıt altında olup, başlatılan çağrı sonrasında gönderilecek olan mesajda bu bilgiler yer almaktadır. Yapılmış olan çağrılar tarih aralığına, çağrı türüne ve yapıldığı birime göre web arayüzü sayesinde görülebilir ve raporlanabilir.
    
AKGÜN Acil Çağrı ve Hasta Takip Sisteminin sağlık kurum ve kuruluşlara sağlayacağı avantajlar:
  • Anlık İletişim: Kurumda bulunan herhangi bir telefondan çağrı bir numara aranarak çağrı başlatılabilir. Bu sayede ilgili ekiplerin hızlı bir şekilde haberdar edilebilir.
  • Gerçek Zamanlı ve Doğru Veri: Yapılan tüm çağrılar kayıt altına alınmaktadır. Performans raporu ve çağrı müdahale raporları sistem tarafından otomatik olarak hazırlanmaktadır. 
  • Kolay Kullanım: Telefon hatlarının tüm kurumlarda rahat erişilebilir olması sayesinde, ayrıca bir kablolama gerektirmemektedir.  

Ürünler