Tek bir hamleyle tüm çalışanlarınıza sosyal aktiviteler, mevzuat değişiklikleri, kurum uygulamaları hakkında bilgi aktarmak ister misiniz?
Çalışanlarınızın izin, bordro, vardiya, aylık toplam çalışma, aylık ajanda ve özlük bilgilerine her yerden ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.

Sistemin Genel Özellikleri:
  • Personeller, sisteme otomasyon kullanıcı adı ve parolasıyla bağlanır.
  • Sisteme giriş yapan kullanıcı yetkisi dâhilinde duyuru ekleyebilir, duyuruları görüntüleyebilir.
  • Maaş, ek ödeme ve tahakkuk bilgilerini görüntüleyebilir.
  • Kullandığı izinleri görüntüleyebilir, izin talep edebilir, hak ettiği izinleri görüntüleyebilir.
  • RSS linki ekleyebilir ve bu RSS’i sistem üzerinden takip edebilir.
  • AKGÜN Personel Bilgi Portali, personelin her yerden bilgiye ulaşımını mümkün kılarken aynı zamanda hastanelerde hastaların da kurumda çalışan personeli sorgulayabilmesini kapsayan bir web uygulamasıdır.

Ürünler