Acil Çağrı ve Hasta Takip Sistemi, sağlık kurum ve kuruluşlarında hastaların ve hemşirelerin hasta başında acil çağrı açmasını, açılan çağrıların pager, telefon veya panolara hızlı bir şekilde iletilmesini, çağrıların sonlandırılmasını ve bütün bu süreçlerin ölçülebilmesini sağlayan bir sistemdir.

AKGÜN Acil Çağrı ve Hasta Takip Sistemi
Acil durumlarda erken müdahale imkânı sağlar:
  • Mavi Kod: Acil tıbbi müdahaleye ihtiyaç duyan hastalar, hasta yakınları ve tüm hastane personeline en kısa sürede müdahale edilmesini sağlayan acil durum yönetim aracıdır. Mavi kod durumu, doktor ve hemşirelerden oluşan özel donanımlı mavi kod müdahale ekibine anlık olarak iletilir.
  • Pembe Kod: Hastanede servislerde tedavi için bulunan çocuk hastayı kaçırma girişiminin veya kaçırma durumunun tespit edilmesi halinde uygulanan acil durum yönetim aracıdır.
  • Beyaz Kod: Olası bir kavga, taciz ve sağlık personeline yönelik bir tehdit olduğu zaman olay yerine en yakın olan güvenlik görevlilerinin intikal ederek olayı çözümlemesi ve kayıt altına almasıdır.
  • Hemşire çağrı, güvenlik çağrı ve temizlik çağrılarının başlatılması ve sonlandırılmasını desteklemektedir.
 
Bütün Acil Çağrı ve Hasta Takip işlemleri Hastane Bilgi Yönetim Sistemi(HBYS) ile entegre olarak çalışır ve bu işlemlerin detaylı bir şekilde raporlanmasını sağlar.
Hemşireler;
  • Mavi Kod ekibine hızlı bir şekilde ulaşabilir,
  • Çocuk kaçırılma vakalarında ve personel taciz vakalarında güvenliğe hızlı bir şekilde alarm gönderebilir,
  • Çağrı başlatma ve sonlandırma tarih ve saatleri kayıt altına alınır.

Ürünler